martes, 23 de junio de 2009

Desarmando un Iphone 3GS

http://www.youtube.com/watch?v=azJ4-oz2rsA

Un video que muestra una vez mas que hay gente valiente!  :? iFix It ya desarmo el nuevo iPhone 3Gs. encontraron un mejor micrófono (para Voice Control) y solo un 6% más de rendimiento e la batería.

1 comentarios:

the voice talent dijo...

i would see if they have any classes for acting . cause thats the essence of what a voice actor is an actor you
could have all the technical know how in the world but
if you cant act its all for nothing but im not in
the business so dont quote me